I need your help!

Jag behöver er hjälp! Nu har jag ju lagt upp dem två tillbakablickarna och tänkte börja skriva på den "riktiga" storyn igen. Problemet är bara att jag blivit så himla sugen på att fortsätta skriva från stället vi är nu (alltså i Dublin efter festen) och skriva hur det var efter det. Alltså varför Matilda och Edward gjorde slut, när Nemo och John köpte sitt hus osv. Men jag kan inte bestämma mig! Jag tror att det skulle bli bättre kapitel om jag gjorde så, jag har fastnat lite i den "nutida" historien så kapitlerna hade nog blivit ganska dåliga ett tag framöver, tills jag kommer på något intressant som kan hända.
Hur som helst, jag behöver verkligen er hjälp i detta beslutet. Snälla, kommentera detta inlägget och skriv vad du tycker att jag ska göra!
Hoppas ni tyckte om det senaste kapitlet, glöm inte att kommentera det också. ;)

KOMMENTERA DIN ÅSIKT! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att du ska fortsätta att skriva där du är nu, dvs att de precis har träffats.

2011-10-31 @ 14:31:51
URL: http://kackellackan.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Gör det som känns bäst, skriv det du har lust med :) Allting blir bättre om man skriver det man har idéer om, så om du är mer sugen på att skriva där du är nu; gör det! Vad du än bestämmer så blir det awesome <3

2011-10-31 @ 19:49:51
URL: http://jedfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0