Update!

Hej alla awesome läsare! Här kommer en liten update om vad som händer just nu.
Först vill jag tacka för alla kommentarer jag får. Ni anar inte hur mycket det värmer :) Sedan vill jag berätta anledningen till att det inte kommit upp ett nytt kapitel på ett tag. I torsdags ca kl 13.30 var jag med om en fyrhjulingsolycka. Detta resulterade i en bruten högerhand och en sprucken mjälte. Därför igger jag just nu på sjukhus och får inte lämna sängen. Jag kommer troligen inte få komma hem förens nästa vecka och gipset åker av först efter några veckor. Jag tänkte bara att ni kanske ville veta nu när det är så dålig uppdatering.
Jag hoppas att ni ändå vill fortsätta läsa min historia! Uppdateringen kommer bli normal igen så fort jag har ork att skriva på datorn igen. Detta inlägget har tagit mig typ 15 min att skriva eftersom jag bara kan anväda vänsterhanden :/
Ha det bra så ska jag ligga och börja forma nästa kapitel här i min sjukhussäng ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oj! :O krya på dig!

2011-08-22 @ 13:29:13
URL: http://stopnow.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jösses! Du får ta och krya till dig ;)

2011-08-22 @ 13:46:56
URL: http://jedfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0