Update inlägg!

Här kommer en snabb liten update!
Jag håller just nu på att skriva på ett nytt kapitel så ni kan vänta er att det kommer upp senare ikväll/inatt :)
Och igår kväll märkte jag ett litet misstag på headern. OMG NEMO ÄR JU INTE MED!!!!! :OOOO Så jag ska försöka få in henne också på nåt sätt ;)
Sen har jag en fråga till er: Vill ni ha lite fakta om karaktärerna? Hur de är, hur de ser ut osv? Skulle det kanske hjälpa er att "förstå" hela storyn bättre? Kommentera vad du tycker! :D
Och det sista jag vill säga är att när jag svarar på kommentarer så skriver jag helt enkelt en ny kommentar på samma inlägg, så om ni har frågat en fråga i kommentarerna så kan ni kolla där för att få svar. ^-^

Lägger upp nya kapitlet senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0